Hex snyd:

Filen SGAMES.DAT, i den aktive mappe, indeholder information af gemte spil. Der er muligvis information for 2-spillere gemte spil i denne fil, men dette snyd vil kun virke med 1-spiller.


Position 13 (Hex 0d) er level nummeret. Gyldige værdier er Hex 00 til 0e. Hex 0f viser et ''Debug'' level, men det ser ikke ud til at virke.
Position 21 (Hex 15) er det Primære Våben
Position 25 (Hex 19) er energien til det Primære Våben.
Position 29 (Hex 1d) er det Sekundære Våben.
Position 33 (Hex 21) er energien til det Sekundære Våben.


Bemærk 1: I spillet, skal det primære våben altid have en ''genopladningstid'' efter det er blevet affyret. Hvis det sekundeære våben har fået en hex værdi af det primære våben (hex 00 til hex 03), vil det skude uafbrudt.

Bemærk 2: Hvis du vil beholde den våben kombination du selv har sat op her, så TAG IKKE nogle våben eller powerups i spillet.

Nedestående viser en gyldig kombinationsliste af våben og energi indtastninger og forklaringer til det pågældende våben:

Disse er gyldige til det Primære og/eller Sekundære Våben:

Våben: Forklaring Energi Våben:


00 -- 00 Machine Gun.

00 -- 01 Max Machine Gun.

00 -- 02 Super Machine Gun.

00 -- 03 Ring Machine Gun.

00 -- 04 Multiple Ring Machine Gun.

00 -- 05 Yellow Beams.

01 -- 00 1-shot Shotgun.

01 -- 01 2-shot Shotgun.

01 -- 02 3-shot Shotgun.

01 -- 03 2-shot Super Shotgun.

01 -- 04 4-shot Super Shotgun.

02 -- 00 Blue Beams.

02 -- 01 Stronger Blue Beams.

02 -- 02 Rapid-fire Blue Beams.

02 -- 03 Continuous Blue Beam.

02 -- 04 Rapid-fire Super Beams.

03 -- 00 Flamethrower.

03 -- 01 Flame Gun.

03 -- 02 Super Flamethrower.

03 -- 03 Super Flame Gun.

03 -- 04 Crawling Flamethrower.


Sekundære våben muligheder:

Våben: Forklaring Energi Våben:


05 -- 00 Yellow-beam Mortar(2 skud).

05 -- 01 Rolling Mortar(2 skud).

05 -- 02 Bouncing Mortars(2 skud).

05 -- 03 Flying Mortars(1 skud).

05 -- 04 Homing Mortars(1 skud).

05 -- 05 Bouncing Flame Mortar(3 skud).

07 -- 00 Rifle(Vedvarende).

07 -- 01 4-shot Rifle(Vedvarende).

07 -- 02 7-shot Rifle(Vedvarende).

07 -- 03 Ring Rifle(Vedvarende).

07 -- 04 Multiple Rings Rifle(Vedvarende).

08 -- 00 1-shot Shotgun(Vedvarende).

08 -- 01 2-shot Shotgun(Vedvarende).

08 -- 02 3-shot Shotgun(Vedvarende).

08 -- 03 2-shot Super Shotgun(Vedvarende).

09 -- 00 Blue Beams(Vedvarende).

09 -- 01 Stronger Blue Beams(Vedvarende).

09 -- 02 Rapid-fire Blue Beams(Vedvarende).

09 -- 03 Continuous Blue Beam(Vedvarende).

0a -- 00 Flamethrower(Vedvarende).

0a -- 01 Flame Gun(Vedvarende).

0a -- 02 Super Flamethrower(Vedvarende).

0a -- 03 Super Flame Gun(Vedvarende).

0a -- 04 Crawling Green Flame Gun(Vedvarende).

0a -- 05 Green Flamethrower(Vedvarende).

0b -- 00 Mortar(Vedvarende).

0b -- 01 Rolling Mortar(Vedvarende).

0b -- 02 Bouncing Mortars(Vedvarende).

0b -- 03 Homing Mortars(Vedvarende).

0b -- 04 Homing Mortars(Vedvarende).